Contact

ADRESA:
Sos. Mihai Bravu nr. 62 A, parter, cladirea Spectrum

TELEFOANE:
Romtelecom: 021.311.55.20; 021.312.70.21
RDS: 031.402.55.86; 031.402.55.87
Mobil: 0723.153.702

FAX:
031.402.55.88

Please leave this field empty.

35 de comentarii

  1. Subscriu comentariului SABAU SIMONA CALINA cu mentiunea ca am facut acest lucru anul trecut.

  2. As fi curios CINE apuca excursiile la tarife speciale. Eu urmaream un sejur la Kefalonia inca din vara (cind nici atunci nu am avut noroc la un Last minute). Cand au aparut ofertele pt.2014 aceasta destinatie nu era afisata deloc.Acum (03 noiembrie 2013) primesc un newsletter unde apare si destinatia Kefalonia, sun A DOUA ZI la agentie……….si SURPRIZA NU MAI SUNT LOCURI la tarife speciale. Deci nu conteaza ca e Last minute sau Early Booking daca e la tarife speciale se termina curios de repede.
    M-as bucura sa ma contrazica cineva.

  3. Eu am depus actele pentru cardul de fidelitate acum un an si nu l-am primit nici acum.
    Mi s-a spus sa fac o alta aplicatie dar nu mai beneficiez de avantajele oferite.
    Aceiasi situatie si cu cardul de Senior voiage pe care nu l-am primit.
    Am achizitionat din nou o excursie pentru primavara 2014 la agentia PLOIESTI.
    Ma voi adresa protectiei consumatorilor pentru serviciile proaste pe care le acordati clientilor.
    Rusine !

  4. Domnul Dan Spranceana, cardul dumneavoastra de fidelitate este emis si il vom trimite in scurt timp prin intermediul postei. Alaturi de acest card vom trimite si cele doua carduri pe numele: Spranceana Mihai si Spranceana Liana.

  5. Puteti primi cardul Europa Travel Club in urmatoarele conditii:

    GRATUIT – Daca ai achizitionat in ultimele 12 luni un pachet turistic de la Europa Travel (indiferent de destinatie)
    Contra sumei de 19 euro – Daca nu ai calatorit cu Europa Travel in ultimele 12 luni.

  6. Puteti primi cardul Europa Travel Club in urmatoarele conditii:

    GRATUIT – Daca ai achizitionat in ultimele 12 luni un pachet turistic de la Europa Travel (indiferent de destinatie)
    Contra sumei de 19 euro – Daca nu ai calatorit cu Europa Travel in ultimele 12 luni.

  7. buna ziua ,

    m-am inscris ptr cardul de fidelitate dar nu l-am primit pana acum
    de asemenea va inreb cand agentia dv va oferii sejururi de 7 nopti in statiunile pe care le aveti ,
    ptr ca in anul 2015 as dori sa merg in continuare cu dv in PARGA dar ptr 7 nopti

    va multumesc
    mihai victoria

  8. buna dimineata ,

    va scriu ptr a treia oara ptr cardul de fidelitate dar nu l-am primit pana acum , va rog sa imi comunicati daca il mai trimiteti sau nu .

    va multumesc
    mihai victoria

  9. Doresc sa-mi oferiti explicatii cu privire la anularea pachetului de servicii cu 10 zile, inainte de plecare pt Sejur Roma (plecare 20 iulie 2014)

    Licitati locurile deja ocupate ?….. sau doar ” prindeti fraieri” cu oferte inactive pt a va asigura
    neceasrul de cahs flow….

  10. Va rog frumos sa-mi spuneti daca se poate stationa in siguranta, pe timpul noptii, in autogara Europa Travel. Suntem din provincie, sosim dintr-un sejur Europa Travel cam pe la miezul noptii si avem mijloc de transport spre localitatea de domiciliu abia pe la 6 dimineata (Gara de Nord BUCURESTI).
    Multumesc.

  11. Buna ziua,

    Va rog sa imi transmiteti oferta dumneavoastra pentru un sejur in Grecia, cu plecari in aceasta luna, cu autocarul, in grup organizat. Este vorba de 2 persoane.

    multumesc,

    Tel de contact: Alina Nicolae 0736423735

  12. Buna ziua,

    In mai multe randuri, am achizitionat de la dvs sejururi in Thassos si Zakynthos, atat pentru mine cat si pentru parintii mei si prietenii lor. Din pacate, dupa ultimul sejur – cel din septembrie 2013, nu am mai primit niciun mail de la ET. As dori sa-mi spuneti ce ar trebui sa fac ca sa pot primi din nou mail-uri, deoarece ma intereseaza atat noutatile pe care le postati cat si EB pentru anul urmator.

    Multumesc anticipat.

  13. Buna ziua,

    Pentru a primi newsletter cu ofertele Europa Travel avem nevoie de adresa dumneavoastra de e-mail. Astfel va vom putea introduce in baza noastra de date.

    Multumim si o zi frumoasa.

  14. Bună ziua!
    Am făcut rezervare pentru 2 persoane (DUICU OLIVIA şi DUICU IOAN), pentru circuitul Anglia – Scoţia – Irlanda, 19 zile, cu autocar, din data de 13.07.2015 şi dorim să aflăm numărul locurilor în autocar. Agenţia prin care am făcut rezervarea este SC CONSELIONAX S.R.L, Bistriţa.
    Vă mulţumim!
    Cu stimă,
    prof. Olivia Duicu

  15. As dori niște oferte pt luna August in Turcia.totul inclus 5 zile ,2adulti si 2copii.in alanya .am fost anul trecut.hotel Saphir .multumesc

  16. anul acesta am cumparat de la dvs. pachet de vacanta in kalamaki – zachithos. cazarea buna, transportul nu a fost insa pe masura. stiam ca nu se schimba nr. locurilor la intoarcere. la dus am avut locuri la mijlocul autocarului, dar la intoarcere ne-am trezit pe locuri in spatele autocarului ? ! ? poate imi spuneti daca a fost cumva o „manarie” a insotitoarei de grup.

  17. Mii de multumiri Dnei.Jeni , cel mai bun insotitor pe ruta Parga-Ammoudia din data de 29 iunie 2015.Un demn exemplu de urmat de catre insotitorii tineri de la Christian Tour.

  18. Buna ziua,
    am o problema legata de comunicarea cu dvs. Am platit luna trecuta un avans pentru o excursie, si dupa ce am fost informata despre niste schimbari in interiorul firmei dvs., acum nu mai primesc nici o informative in ce priveste banii pe care I-am platit sau orar al excursiei. De asemenea nimeni nu mai raspunde la niciun telefon. Ce este de facut? A mai intampinat cineva problema acesta in ultima vreme?

  19. Am cumparat un bilet de vacanta din targul de turism din noiembrie 2014 pentru Lefkada 21 sept.2015 acum sun pe toate numerele afisate si nu-mi raspunde nimeni.Am inteles ca s-au facut schimbari la firma si vreau sa primesc niste informatii cu privire la plecare loc de intalnire ora plecare ora sosirii la hotel Voya un numar de telefon la care sa raspunda cineva…Am marea rugaminte sa ma ajutati daca puteti.

  20. Organizare f slaba încă de la îmbarcare .Nu stii locul pe care Tb sa l ocupi pt ca listele se schimba ,insotitorii tineri si fără experienta nu stiu cum sa multumeasca pe toata lumea .La întoarcere nu mai ai acelasi loc in autocar .O brambureala de nedescris .Mi s a întâmplat ca la întoarcere din Thassos sa se defecteze autocarul ,pt ca era de asteptat ca circulă non stop .Ca sa nu mai spun ca soferii nu au timp de odihna .Si cum spuneam ca s a defectat autocarul ,au trimis un altul dar ce sa vezi nu am avut loc ,era cu nr de locuri mai putine.Insotitoarea de grup dispăruse .O bătaie de joc in toata regula .Schimbati reclama din turisti feticiti in turisti chinuiti

  21. sunt dezamagit de modul cum ghida si soferii autocarului asociati cu softul care te pozitioneaza pe anumite locuri in autocar reusesc sa produca incurcaturi ,nervi si stres .sejur 23 09 2015-01 10 2015 nea vrasna nu asprovalta cineva ar trebui sa puna lucrurile la punct .multumesc

  22. In atentia conducerilor agentiilor de turism Europa Travel si Christian Tour.

    Mă numesc Cătălina SORESCU și locuiesc în București, str. Caporal Nicolae Cerga nr.4, sect.2.
    De curand m-am intors dintr-un circuit organizat de Agentia de turism Christian Tour si contractat de la Agentia de turism Europa Travel, respectiv Circuitul Anglia –Belgia, 10.06.2016 – 19.06.2016 .
    Am avut șansa să descopar oferta anul trecut, în luna iulie și astfel am beneficiat de o reducere de 40%, excursia costând 255 euro redusă de la 455 euro.
    Dupa un an de munca, mi-am luat un binemeritat concediu de odihna, ca sa plec în mult visata excursie – Anglia și Belgia.
    Nu stiu daca cele ce s-au întâmplat în această excursie a fost rezultatul faptului ca pentru această excursie a fost o ofertă cu reducerea respectivă sau pur si simplu a fost un mare ghinion. Menționez că o parte dintre turiști au plăti prețul întreg de 455 euro.
    Dar ca să nu lungesc, vă voi prezenta pe scurt evenimentele care mi-au transformat concediul într-un calvar.

    Să începem cu prima zi.
    Se spune că un lucru început prost se termină și mai prost.
    Cu o lună în urmă am contractat un Card Pelerin, care mă asigura, printr altele, de reduceri la excursiile opționale și la gratuitatea asigurării de sănătate.
    Cu o zi înainte de plecare, deoarece nimeni nu m-a anuntat când o sa primesc cardul respectiv, am luat legătura cu D-na Ciobanu Gabriela, reprezentanta Agenției de turism Europa Travel, care se ocupa de dosarul meu. Aceasta mi-a comunicat că o sa primesc respectivul card de la însotitorul de grup, dimineata la plecare.
    La întâlnirea de dimineață, în ziua de 10.06.2016, însoțitorul de grup, d-ra Laura COSTACHE, nu știa nimic despre card respectiv.
    Și de aici a început calvarul telefoanelor.
    Menționez că am vârsta de 59 de ani și nu-mi permit să plec din țară fără asigurare de sănatate. In aceeași situație era și prietena mea, D-na Elena VOICAN (care și ea trebuia să primească cardul respectiv).
    La insistențele mele, telefonice, am primit asigurări că vom primi cardurile (nu știu cum era posibil) până la Oradea. Dar, am trecut de Oradea, am trecut și de Timișoara și ne-am schimbat și însoțitorul de grup. D-l Nicolae Rednic, noul însoțitor de grup, nu știa nimic de cardurile noastre.
    Erau lucruri neesențiale, că doi turisti din grup s-au bazat pe emiterea cardurilor Pelerin care nu au fost eliberate, pentru că “s-a uitat” (așa cum a fost motivat faptul că nu am intrat în posesia lor).
    Oricum atunci când D-l Rednic a fost întrebat de carduri, a spus că nu-l interesează, că nu este treaba lui.
    Intreb și eu, oare, nu este treaba însoțitorului de grup să aibă grijă de turiștii care alcătuiesc grupul și care plătesc excursiile la care participă ?
    In final, am primit, prin e-mail, la hotelul din Budapesta, asigurările de sănătate.
    Referitor la « grija » domnului Rednic NICOLAE față de turiști, veau să semnalez și alte aspecte :
    Dl. Rednic dorea să ne menținem condiția fizică, în fiecare zi.
    La scurtele opriri (obiectivele din program trebuiau atinse), Dl. Rednic cobora primul din autocar și până reușea ultimul turist să coboare (grupul conținea 56 de persoane ), dânsul era departe. Nu-l interesa că turiștii se pot rătăci, că poate cuiva îi era rău. Lucruri fără importanță. Răspunsul era: ”nu poti, nu trebuie să mergi în asemenea excursii”. Nu știu dacă agențiile de turism, ar putea să trăiască, dacă anumiți turiști nu pot să facă «alergare» după ghid. Vă mărturisesc că toată această excursie am alergat cum nu am mai alergat de mult, și credeți-mă am fost în foarte multe excursii și am cunoscut mulți ghizi. Menționez că doi tineri din grup s-au rătăcit în MUNCHEN. Răspunsul ghidului, când a fost anunțat a fost invariabilul ”nu mă interesează, că nu este treaba mea”.
    In altă ordine de idei, grupul a fost foarte mare- 56 de turisti. Au fost reunite două grupuri (10.06 și 24.06.). Vă întreb din nou: Este normal să organizați grupuri atât de mari? Când coboram la pauza de toaletă, ghidul ne anunța : ”10 minute pauza”. Dar vă dați seama că, 10 minute dura până când coborau toți turiștii din autocar. De aici proveneau întârzierile. Și dacă se stătea cel puțin ½ h la toaletă, timpul trebuia să fie recuperat din timpul de vizitare. Astfel că vizita la un obiectiv se micșora corespunzător sau chiar se anula. Treceam prin fața obiectivului și ghidul ne anunța de exemplu: ”pe partea dreaptă vedeți Turnul Londrei”. Mă rog, îl vedeau doar cei care au fost ”fericiți” să stea pe locurile din față sau pe partea dreaptă a autocarului.
    Dar nu trebuie să fim supărați. Nu vizitam obiectivele dar vizitam benzinăriile și toaletele amplasate pe autostrăzile Europei.
    In legătură cu repartiția locurilor în autocar, menționez că deși am contractat excursia în luna iulie 2015, locurile care ne-au fost repartizate au fost ultimele locuri din autocar.
    Intreb din nou, este corect? Cine este de vină. Ghinion, o să-mi răspundeți.
    In ceea ce privește asigurarea bunelor condiții de transport. Bănuiesc că grija unui manager de agenție de turism este, pe lînga satisfacerea dorințelor de călătorie ale turiștior și siguranța lor în călătoriile respective.
    Cei doi conducători auto- reprezentanti ai firmei MEMENTO BUS, (cărora din păcate nu le-am reținut numele – parcă Dan și Doru), au condus bine din punct de vedere al șofatului. Nu am avut incidente sau accidente neplăcute. Dar lipsa unui GPS sau a unei hărți s-a făcut simțită. Este posibil să trimiți un autocar plin cu 56 de turiști, în străinătate, fără GPS sau/și hărți.
    Menționez că, și în alte excursii organizate de agențiile Europa Travel și Christian Tour șoferii nu aveau GPS sau/și hărți.
    Costă oare atât de mult achiziționarea unor GPS-uri sau/și hărți. Oare în timp nu costă mai mult motorina consumată în zecile de Km parcurși pentru găsirea unui hotel sau al unui obiectiv?
    Din cauza lipsei de GPS-uri sau/și de hărți, de multe ori, domnii șoferi rătăceau drumul. Am ajuns și la ora 2 noaptea la hotel, sau alteori ratam intrarea la diverse obiective, deoarece ajungeam prea târziu și acestea nu mai aveau program cu publicul.
    Dar, cum în fiecare întâmplare trebuie să vezi și partea plină a paharului, deoarece șoferii rătăceau drumul, noi, turiștii vedeam din fuga autocarului, multe zone ale orașelor vizitate, pe care altfel nu le-am fi văzut.
    Pentru neajunsurile create, nimeni nu era de vină (nici organizatorii și nici șoferii sau ghidul). De vină, sigur, erau turistii care au plătit excursia. Dar ca să cităm pe un domn șofer, ”doamnă, la banii care i-ați plătit, ce pretenții aveți? ” sau ”dacă vă sunt create condiții mai bune patronii de unde să obțină câștig? ”.
    Oare trebuie să plătim sume mari ca agențiile de turism să ofere condiții civilizate, șoferi capabili, ghizi pe care să-i intereseze soarta turiștilor, angajați ai agențiilor care să nu uite să facă un serviciu sau altul?
    Sinceră să fiu, mă îndoiesc că, și în cazul în care excursia ar fi costat mult mai mult, lucrurile ar fi stat altfel. Oamenii sunt aceeași iar deviza ”Merge și așa” este, din păcate foarte actuală.
    Este, oare, atât de greu ca fiecare să-și facă treaba cum trebuie?
    Este, oare, greu ca turiștii să fie pe deplin mulțumiți de serviciile pentru care plătesc, chiar și sume mai mici de bani, ale unor oferte făcute tot de agențiile de turism, în goana lor după turiști și să nu negăm, implicit după beneficii.
    Nu pot să nu mă întreb, oare, ce s-ar fi întâmplat într-o altă țară din UE sau de oriunde din lume, unde turistul este respectat, dacă, un turist oarecare, ar fi beneficiat de atâtea „lucruri plăcute” de care am beneficiat noi în excursia respectivă. Menționez că tot ceea ce v-am relatat poate să confirme oricare dintre „ colegii mei de suferință” din grupul de turiști.
    Răspunsul îl știți și dv. și noi. Ar fi fost despăgubiți. Dar la noi…..
    Poate în viitor se vor schimba și la noi lucrurile și mai ales oamenii.
    Sunt convinsă că veți lua în considerare sesizarea mea, astfel, ca pe viitor să îndreptați lucrurile.
    E păcat să sufere și alți turiști.
    Până la urmă, pierd turiștii, dar în final, sunt convinsă că, dacă nu luați măsurile necesare tot agențiile dumneavoastră vor pierde clienți.

    Multumiri anticipate, pentru o soluționare corectă a problemelor semnalate,

    Cătălina SORESCU

    PS – Dacă aș scrie un scenariu, cu subiectul: Peripeții din excursia Anglia-Belgia, i-aș pune titlul MAREA FUGĂREALĂ sau VIZITAREA TOILETELOR PE AUTOSTRĂZILE EUROPEI sau …………

    Vă las pe dumneavoastră să trageți concluziile.
    Deocamdată eu rămân cu gustul amar al unui concediu ratat și cu dorința fierbinte să vizitez în altă conjunctură și de ce nu cu altă agenție Anglia și Belgia.

    Mentionez ca astept raspuns in termen legal la reclamatia mea. In caz contrar, ma voi adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului, sesizand nu numai aspectele mentionate ci si faptul ca nu mi-ati raspuns, conform legii.

    O zi bună și profitabilă!

  23. Buna ziua,

    Aveti plecari cu autocarul spre Paralia Katerini luni si retur sambata (sosire in Bucuresti duminica)? sau ceva similar?
    Ma intereseaza un sejur mai scurt de 7 nopti.

    Multumesc,
    Roxana

  24. Buna ziua! Doua zile,respectiv vineri si sambata(29 si 30 iulie 2016) ,am sunat insistent pentru a lua legatura cu d-na Mihaela Gugiu sau o alta persoana din agentie pentru a ma informa de sejurul 8-15 sept. 2016 la Nisipurile de aur,hotel Astera-2 persoane,pentru care am trimis acont in 12 mai.In cateva zile urmeaza sa achit integral ,conform facturii proforme.Sunt derutata.Daca d-vs nu raspundeti la telefoane,eu ce certitudine pot avea ca cineva se ocupa de contractul meu si nu voi avea surprize neplacute in dimineata imbarcarii in autocar.ESTE NORMAL SA COMUNICATI CU TURISTII D-VS.Va rog sa ma contactati pentru a-mi da incredere in serviciile d-vs.Nu v-am deranjat ,cu nimic din mai.Astept!Multumesc!

  25. Ori de câte ori și oricât timp pierzi,nu răspunde nimeni înafară robotului,aveti numere de urgenta,pacalici aveți numere de rds,incorecte,exista cineva în firmă asta sau e fațada?

  26. O mare fugareala a fost si excursia noastră in care trebuia sa vedem Budapesta, Praga, Bratislava, Viena. Același ghid Nucolae Rednic ne-a stricat concediul pe banii nostrii pe care – i câștigam muncind in ture de noapte si eu si soțul meu. Va recomand sa va feriți de Europa travel si ghidul Nicolae Rednic!!!!!!Toți turiștii, oameni mai in vârstă majoritatea, unii chiar bolnavi au trebuit sa facă maraton. Totul s-a văzut in fuga, domnul mai trăgea si la măsea si apoi vorbea obraznic.Pt el conta decât sa bifeze locurile, nu sa apucam si noi sa vedem ceva.Rușine!!!!

  27. Doamna Catalina Sorescu,
    Sunt curioasa sa stiu care a fost urmarea reclamatiei dumneavoastra. Poate aveti timp sa scrieti despre ce s-a intimplat dupa ce ati scris la ANPC.
    Multumesc.

  28. In primul rând, aş vrea, să vă adresez scuze, pentru că, îndrăznesc, să vă contactez, în această manieră.

    Numele meu este Doina Ana Butman şi, în postura de turistă a Agenţiei “Europa Travel” (ale cărei două excursii, contactate cu agentul de turism Oana Niţu, respectiv, “Toata Turcia şi Insula Rhodos” (21.08.a.c) şi “Circuit Grecia” (20.08.a.c.), au fost anulate – Id ticket: 115071), vă semnalez faptul, că, deşi, anterior, absenţei din Bucureşti, a dlui. Manager Teodor Călimănescu, domnia sa a avut bunavoinţa de a-mi semna solicitarea, privind rambursarea sumei de 1460 €, reprezentând contravalaorea celei de-a doua excursii, nici, până în ziua de astăzi, 11 august 2017, nu am reuşit, să intru în posesia banilor, fiind invocate diverse motive.

    In ultimă instanţă, am transmis dnei. Mirela Sandu şi un cont bancar (BRD) în moneda €, în vederea accelerării procedurii. Este vorba, de o sumă substanţială, de care, am nevoie de urgenţă, şi nu înţeleg raţiunea acestei tergiversări (mai ales, că, prima mea înscriere pentru excursia – Turcia, a avut loc la data de 21 noiembrie 2016…). In general, nu se răspunde la telefonul mobil, fiind obligată, să ma deplasez la sediul agenţiei dvs. pentru o noua “amânare”!!

    Cu aleasă consideraţie, adresez rugămintea de a se ţine cont de aspectele semnalate, anterior, dispunându-se, cât mai rapid, soluţionarea problemei.

    In caz contrar, mă voi adresa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one + 14 =