„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Deși Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern și numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investiții, numărul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca țara mediteraneană este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumeții, gastronomie și cultură, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.

Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.

Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

destinații de shopping

Cele mai bune destinații de shopping ale lumii

Petrece-ți vacanța de Valentines Day sau de 8 Martie în una dintre cele mai bune destinații de shopping din lume! Da, perioada romantismului începe să ne cuprindă, iar marile destinatii de shopping au pregătit nu doar inimioare din ciocolată, ci și reduceri. Tocmai de aceea, iată listă cu cele mai bune destinatii de shopping din […]

Vacanta in Grecia? A inceput luna gastronomiei traditionale!

Daca nu ti-ai programat inca vacanta in Grecia, este cazul sa o faci! Luna mai este luna mancarurilor grecesti! In jurul Atenei vor avea loc o serie de evenimente gastronomie, care vor aduna gurmanzi din toata lumea. Peste 500 de producători de alimente din Grecia, bucătari cunoscuti, restaurante traditionale, proprietari de hoteluri si profesionisti in […]

vacanță

Produse utile pentru vacanță: 10 produse care îți pot fi de folos în călătorie

Ai rezervat biletele, ai stabilit toate obiectivele pe care dorești să le vizitezi, ai notat chiar și câteva recomandări de cafenele și restaurante și ești gata de vacanță! Bagajul pentru vacanță nu ar trebui să îți idea bătăi de cap, mai ales când ai la îndemână atâtea opțiuni. Cu trolerul gata pregătit ești gata să […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one × one =