„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Deși Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern și numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investiții, numărul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca țara mediteraneană este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumeții, gastronomie și cultură, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.

Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.

Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Top 10 cele mai aventuroase drumuri din Grecia

Vacanță în Grecia cu niscaiva adrenalină? Nu-i nevoie să ieși în larg sau să te dai cu parapanta. Frumusețea Greciei stă în varietatea geografică, ce-ți oferă atât mare, cât și munte. Iar astăzi, noi ne-am îndreptat privirile către peisajele sale montane… mai exact către cele mai aventuroase drumuri, pe care să le străbați (cu atenție […]

Salonic castiga popularitate ca destinatie de city break

Orasul port Salonic castiga popularitate ca destinatie turistica de city break, spune Asociatia Hoteliera Salonic (THA), in urma participarii la evenimentul Travel Trade Atena în 2015, desfasurat în capitala greaca in 26-27 aprilie. La evenimentul de anul acesta s-au strans laolalta peste 70 de operatori turistici de top din Europa, SUA, Asia si alte piete […]

Cea mai bună perioadă pentru o vacanță în Israel

Vacanță în Israel pe timp de toamnă? Fără îndoială este alegerea perfectă. Perioada cea mai rece în Israel ține din noiembrie până în martie. Perioadă cu zăpadă în nordul golfurilor de pe Golan, dar cu ninsori ocazionale în Ierusalim. Tel Aviv și sudul îndepărtat al țării au, de obicei, temperaturi mai ridicate. Iar asta înseamnă […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × 2 =