„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Deși Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern și numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investiții, numărul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca țara mediteraneană este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumeții, gastronomie și cultură, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.

Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.

Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Vacanțe de vară: Cele mai bune lacuri în Europa

De ce lacuri în Europa? Pentru că pot fi o alternativă frumoasă la clasicele vacanțe la mare. Când spui vacanță de vară, toată lumea se gândește la Marea Mediterană. Puțini sunt cei care caută alternative. Și, sincer, nu văd de ce ar face-o. Plajele Mediteranei sunt de-a dreptul spectaculoase. Nisipul este un răsfăț al minții, […]

Burgerii din gândaci invadează magazinele elvețiene

Vacanță în Elveția? Pregătește-te bine! Gândacii au invadat magazinele alimentare elvețiene. Nu e o glumă. Anul acesta, faimoasa destinație de vacanță își ademenește turiștii gurmanzi printr-o nouă delicatesă: burgeri făcuți din gândaci! Nu stâmba din nas. Noul preparat pare să facă deja furori printre turiștii curioși, care au început deja să laude noul produs. Tu […]

La plaja, fiti gata, START!

  Daca v-ati intrebat vreodata cum arata paradisul, o varianta de raspuns ar fi: mergeti si vedeti plajele din Grecia. Statiunile elene va ofera multa relaxare si distractie din plin! Daca planuiti deja o vacanta aici, este ideal sa plecati intre lunile iunie si octombrie, cand apa este foarte calda.   Creta, cea mai mare […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

17 − eight =