„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Deși Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern și numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investiții, numărul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca țara mediteraneană este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumeții, gastronomie și cultură, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.

Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.

Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

CORFU – un colt de rai ce fascineaza prin exotismul peisajelor…

Corfu este o insula paradisiaca, cea mai verde dintre regiunile grecesti, amalgam de frumuseti naturale si obiective caracteristice zonei. Frumoasa insula este cea mai cunoscuta zona a Greciei si, cu precadere, cea mai solicitata destinatie de vacanta. Pregateste-te pentru o experienta fara precedent! Corfu iti ofera tot confortul si facilitatile pe care le doresti si […]

Pregătit de distracție? Începe Carnavalul Syros!

Chiar dacă e iarnă, vacanta in Grecia înseamnă distracție. Nu o spunem pentru că iubim Grecia sau pentru că Google a hotărât să sprijine o campanie de promovare a țării ca destinație de vacanță all-season, ci pentru că, în această perioadă, evenimentele se țin lanț. Petrecerile de Carnaval au început în 1 februarie, înveselind întreaga […]

3.000 de ani de tradiție. Ce să guști într-o vacanță în Grecia

O vacanță în Grecia nu este doar o călătorie de relaxare și aventură. O vacanță în Grecia este și o călătorie gastronomică de explorare și mister. Bucătăria mediteraneană ca stil de viață a devenit marele trend al zilelor noastre, fiind adoptat de milioane de oameni din întreaga lume. Sute de articole se publică săptămânal pe […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nine + thirteen =