„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Deși Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern și numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investiții, numărul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca țara mediteraneană este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumeții, gastronomie și cultură, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.

Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.

Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Insula Madeira – cel mai bine păstrat secret al Europei

Insula Madeira este adesea privită ca o destinație pentru seniori sau pentru pasionații de croaziere. Deși este ușor de înțeles de ce – atmosfera relaxată a insulei portugheze atragând turiști cu dor de liniște – odată ce o pășești pe Insula Madeira, rămâi surprins de frumusețile și de oportunitățile de distracție de aici. Vei înțelege […]

top 10 destinatii de primavara

Top 10 destinatii de primavara

Primavara este anotimpul vacantelor parfumate si relaxante. Lipsa aglomeratiei, dar si preturile mai mult decat convenabile, fac din acest sezon unul dintre cele mai potrivite pentru petrecerea unei vacante binemeritate dupa sezonul friguros. Europa Travel vine in sprijinul calatorilor cu 10 sugestii pentru un sejur primavaratic.   Insulele ABC, Caraibe Daca marea majoritate a insulelor […]

Restaurante si taverne in Thassos

Fiind o insulă tipic grecească, Thassos este considerată raiul gulmanzilor datorită varietăţilor de preparate din bucătăria locală, bogată în legume, diferite specii de peşti şi fructe de mare. Oraşele Thassos, Limenaria și Potos sunt printre cele mai apreciate locuri pentru preparatele oferite, întrucât dispun de unele dintre cele mai bune restaurante și taverne de pe […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

10 − 5 =