„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Deși Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern și numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investiții, numărul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca țara mediteraneană este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumeții, gastronomie și cultură, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.

Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.

Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Kavala, Lady of Macedonia

Orasul Kavala a fost fondat de colonistii din Thassos, in secolul al 6-lea i. Hr., iar pe atunci purta numele de Neapolis (“orasul cel nou”). In perioada Bizanțului, orașul a fost redenumit Christoupolis

12 experiente de neratat in Istanbul

Dacă vara asta te-ai rasfatat deja in Grecia, a venit momentul si unei vacante in Turcia. Mai exact, in Istanbul – orasul plin de culoare, arome si experiente unice, care-ti gadila toate simturile. Toamna este cel mai bun moment de traversat frumosul oraș turcesc. Așadar, fie că alegi un city break, fie ca alegi un […]

Pe insula neschimbată de timp

Zile leneșe la plajă, nisipuri albe și taverne cu grădini verzi – bun venit într-o vacanță în Skiathos, insula neschimbată de timp. Deși mică, destinația are o listă lungă cu fani. Și nici nu-i de mirare. De la plaje, la mănăstiri ascunse, de la grote, la scene de film, Skiathos le întrunește pe toate. Este […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nineteen − 9 =