„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Deși Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern și numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investiții, numărul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca țara mediteraneană este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumeții, gastronomie și cultură, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.

Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.

Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Septembrie în Japonia? Perioada ideală pentru o vacanță reușită

Una dintre cele mai avansate naţiuni industrializate din lume, Japonia, o ţară asiatică relativ mică, îşi surprinde vizitatorii cu o istorie bogată şi fascinantă şi cu peisaje uluitoare. Cu un climat destul de diferit, vei descoperi în Japonia atracţii splendide, indiferent când ai alege să o vizitezi. În anumite momente ale anului, în zona nordică […]

Vacanta de primavara 2015! Unde mergem?

Dupa un anotimp friguros, a venit vremea relaxarii la soare, intr-o vacanta de primavara 2015. Unde mergem? Ei bine, am facut o lista cu cateva destinatii de vacanta de primavara 2015, in care sa ne bucuram nu doar de soare si peisaje multicolore, ci si de festivaluri care sa invioreze atmosfera. Destinatii cu bucatarii delicioase, […]

Top 5 destinaţii paradisiace low-cost

Cine a spus că destinaţiile paradisiace sunt exorbitante, clar nu a ştiut înotro să se uite. Poţi vizita locuri impresionante ale lumii cu un buget de vacanţă modest, dacă ştii ce şi unde să cauţi. Şi cum sezonul de iarnă este la un pas, iar mintea ne zboară la vacanţele de Crăciun şi Revelion, am […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

18 + 1 =