Spotul turistic al Elveţiei, cel mai bun din Europa

De câţiva ani, videoclipurile s-au dovedit a fi o sursă majoră de inspiraţie pentru turişti, mai ales când vine vorba de alegerea viitoarei destinaţii de vacanţă.Tocmai de aceea, Comisia Europeană a Turismului (ETC) a lansat o competiţie între oficialii destinaţiilor, pentru a-i încuraja în realizarea celor mai originale şi atractive sporturi de promovare. Iar anul acesta, a avut loc si o decernare de premii (ETC Film), pentru a numi cel mai bun clip turistic european din 2014.

La prima ediţie a Premiilor ETC Film au fost înscrise 24 de clipuri realizate de diferiţi membri ai Organizaţiei Naţionale de Turism din ETC, iar marele câştigător a fost anunţat în cadrul unei ceremonii desfăşurate între 7 şi 8 octombrie în România, mai exact în Castelul lui Dracula, din Transilvania. Ceremonia de decernare a premiilor a încadrat şi a 88-a Adunare Generală a Comisiei Europene a Turismului, din Braşov.

„Time”, cel mai bun spot turistic de promovare
Juriul, condus de Alexandru Kammel de la organizarea Festivalului de Film de Turism CIFFT, a selectat „Time”, din Elveţia, drept cel mai bun film european de promovare turistică. Scurtul clip îşi invită privitorii să se alăture bătrânilor Sebi şi Pavel care caută şi aruncă toate ceasurile din micul lor orăşel tradiţional de munte. Cu mersul greoi prin peisaje de iarnă fascinante, bătrânii îşi măresc constant grămada de ceasuri aruncate, transformând în cele din urmă zona într-o staţiune liniştită şi relaxantă, unde turiştii pot pierde noţiunea timpului. Un clip care a cuprins în câteva minute nu doar frumuseţea destinaţiei, ci şi valorile ei.

Inteligent, ironic si concis
„Acest film reuşeşte să facă apel la publicul larg într-un mod inteligent şi ironic, simbolizând frumuseţea şi valorile de bază ale destinaţiei”, a spus Alexandru Kammel. Conceput de Leo Burnett şi regizat de directorul Leo Burnett, spotul face parte din campania de iarnă privind promovarea turismului elveţian. Videoclipul va fi introdus anul viitor în circuitul festivalului de film al turismului CIFFT. Printre competitorii  acestuia, care s-au clasat pe locurile doi şi trei, au fost filmele „Piazze d’Italia” şi „The Sounds of the Wild Atlantic Way” din Italia şi, respectiv, Irlanda.

Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Crăciun 2016 în Viena

Crăciun 2016 în Viena! Cele mai frumoase evenimente

Viena este una dintre cele mai frumoase capitale Europene și, totodată, destinația în care piețele și sărbătoarea Crăciunului sunt un adevărat răsfăț. Luminițele, beteala, aroma de scorțișoară, mirosul de portocală și de vin fiert sunt doar câteva dintre lucrurile care au transformat Viena în cea mai puternică destinație de vacanță de Crăciun și Revelion. Aici […]

10 motive să călătorești singur

Mulți oameni se tem să călătorească singuri, dar acest lucru poate avea multe avantaje. După ce am călătorit non stop, mai mult de opt ani, prefer să călătoresc singură spre deosebire de prietenii mei care se sperie de această idee. În 2008 am decis să îmi dau demisia și să călătoresc un an. A fost […]

Cea mai bună perioadă pentru o vacanță în Israel

Vacanță în Israel pe timp de toamnă? Fără îndoială este alegerea perfectă. Perioada cea mai rece în Israel ține din noiembrie până în martie. Perioadă cu zăpadă în nordul golfurilor de pe Golan, dar cu ninsori ocazionale în Ierusalim. Tel Aviv și sudul îndepărtat al țării au, de obicei, temperaturi mai ridicate. Iar asta înseamnă […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

five + 16 =