Spotul turistic al Elveţiei, cel mai bun din Europa

De câţiva ani, videoclipurile s-au dovedit a fi o sursă majoră de inspiraţie pentru turişti, mai ales când vine vorba de alegerea viitoarei destinaţii de vacanţă.Tocmai de aceea, Comisia Europeană a Turismului (ETC) a lansat o competiţie între oficialii destinaţiilor, pentru a-i încuraja în realizarea celor mai originale şi atractive sporturi de promovare. Iar anul acesta, a avut loc si o decernare de premii (ETC Film), pentru a numi cel mai bun clip turistic european din 2014.

La prima ediţie a Premiilor ETC Film au fost înscrise 24 de clipuri realizate de diferiţi membri ai Organizaţiei Naţionale de Turism din ETC, iar marele câştigător a fost anunţat în cadrul unei ceremonii desfăşurate între 7 şi 8 octombrie în România, mai exact în Castelul lui Dracula, din Transilvania. Ceremonia de decernare a premiilor a încadrat şi a 88-a Adunare Generală a Comisiei Europene a Turismului, din Braşov.

„Time”, cel mai bun spot turistic de promovare
Juriul, condus de Alexandru Kammel de la organizarea Festivalului de Film de Turism CIFFT, a selectat „Time”, din Elveţia, drept cel mai bun film european de promovare turistică. Scurtul clip îşi invită privitorii să se alăture bătrânilor Sebi şi Pavel care caută şi aruncă toate ceasurile din micul lor orăşel tradiţional de munte. Cu mersul greoi prin peisaje de iarnă fascinante, bătrânii îşi măresc constant grămada de ceasuri aruncate, transformând în cele din urmă zona într-o staţiune liniştită şi relaxantă, unde turiştii pot pierde noţiunea timpului. Un clip care a cuprins în câteva minute nu doar frumuseţea destinaţiei, ci şi valorile ei.

Inteligent, ironic si concis
„Acest film reuşeşte să facă apel la publicul larg într-un mod inteligent şi ironic, simbolizând frumuseţea şi valorile de bază ale destinaţiei”, a spus Alexandru Kammel. Conceput de Leo Burnett şi regizat de directorul Leo Burnett, spotul face parte din campania de iarnă privind promovarea turismului elveţian. Videoclipul va fi introdus anul viitor în circuitul festivalului de film al turismului CIFFT. Printre competitorii  acestuia, care s-au clasat pe locurile doi şi trei, au fost filmele „Piazze d’Italia” şi „The Sounds of the Wild Atlantic Way” din Italia şi, respectiv, Irlanda.

Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Burgerii din gândaci invadează magazinele elvețiene

Vacanță în Elveția? Pregătește-te bine! Gândacii au invadat magazinele alimentare elvețiene. Nu e o glumă. Anul acesta, faimoasa destinație de vacanță își ademenește turiștii gurmanzi printr-o nouă delicatesă: burgeri făcuți din gândaci! Nu stâmba din nas. Noul preparat pare să facă deja furori printre turiștii curioși, care au început deja să laude noul produs. Tu […]

5 filme care te vor convinge să mergi la Roma

Roma, o capitală modernă, plină de viață, dar și o metropolă încărcată de vestigii istorice, este un loc feeric pe care trebuie să îl vizitezi măcar o dată în viață! Bisericile celebre, Colosseumul, restaurantele tradiționale și mâncarea excelentă, muzica și romantismul orașului ar trebui să fie de ajuns să te convingă să rezervi un city-break, […]

Vacanțe de vară: Cele mai bune lacuri în Europa

De ce lacuri în Europa? Pentru că pot fi o alternativă frumoasă la clasicele vacanțe la mare. Când spui vacanță de vară, toată lumea se gândește la Marea Mediterană. Puțini sunt cei care caută alternative. Și, sincer, nu văd de ce ar face-o. Plajele Mediteranei sunt de-a dreptul spectaculoase. Nisipul este un răsfăț al minții, […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

fourteen − 10 =