Spotul turistic al Elveţiei, cel mai bun din Europa

De câţiva ani, videoclipurile s-au dovedit a fi o sursă majoră de inspiraţie pentru turişti, mai ales când vine vorba de alegerea viitoarei destinaţii de vacanţă.Tocmai de aceea, Comisia Europeană a Turismului (ETC) a lansat o competiţie între oficialii destinaţiilor, pentru a-i încuraja în realizarea celor mai originale şi atractive sporturi de promovare. Iar anul acesta, a avut loc si o decernare de premii (ETC Film), pentru a numi cel mai bun clip turistic european din 2014.

La prima ediţie a Premiilor ETC Film au fost înscrise 24 de clipuri realizate de diferiţi membri ai Organizaţiei Naţionale de Turism din ETC, iar marele câştigător a fost anunţat în cadrul unei ceremonii desfăşurate între 7 şi 8 octombrie în România, mai exact în Castelul lui Dracula, din Transilvania. Ceremonia de decernare a premiilor a încadrat şi a 88-a Adunare Generală a Comisiei Europene a Turismului, din Braşov.

„Time”, cel mai bun spot turistic de promovare
Juriul, condus de Alexandru Kammel de la organizarea Festivalului de Film de Turism CIFFT, a selectat „Time”, din Elveţia, drept cel mai bun film european de promovare turistică. Scurtul clip îşi invită privitorii să se alăture bătrânilor Sebi şi Pavel care caută şi aruncă toate ceasurile din micul lor orăşel tradiţional de munte. Cu mersul greoi prin peisaje de iarnă fascinante, bătrânii îşi măresc constant grămada de ceasuri aruncate, transformând în cele din urmă zona într-o staţiune liniştită şi relaxantă, unde turiştii pot pierde noţiunea timpului. Un clip care a cuprins în câteva minute nu doar frumuseţea destinaţiei, ci şi valorile ei.

Inteligent, ironic si concis
„Acest film reuşeşte să facă apel la publicul larg într-un mod inteligent şi ironic, simbolizând frumuseţea şi valorile de bază ale destinaţiei”, a spus Alexandru Kammel. Conceput de Leo Burnett şi regizat de directorul Leo Burnett, spotul face parte din campania de iarnă privind promovarea turismului elveţian. Videoclipul va fi introdus anul viitor în circuitul festivalului de film al turismului CIFFT. Printre competitorii  acestuia, care s-au clasat pe locurile doi şi trei, au fost filmele „Piazze d’Italia” şi „The Sounds of the Wild Atlantic Way” din Italia şi, respectiv, Irlanda.

Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Skiathos şi Santorini, în Top 30 insule ale lumii

Cititorii Condé Nast Traveler au clasat insulele Skiathos şi Santorini în Top 30 insule ale lumii, într-un studiu realizat de celebra revistă globală de travel. Premiile Readers’ Choice Awards ale Condé Nast Traveler sunt cea mai prestigioasă şi de durată recunoaştere a excelenţei în industria de turism, ele fiind denumite şi „the best of the […]

atracții turistice

Cele mai vizitate atracții turistice din Europa

Te bate gândul unei vacanțe în Europa, unde să ai multe atracții turistice? Dacă nu ți-ai ales încă destinația, ia în considerare lista de mai jos. Vei regăsi locuri cunoscute, în destinații romantice, istorice și culturale. Bineînțeles, fiind atât de cunoscute, s-ar putea să le fi vizitat deja pe unele dintre ele. Ei bine, fă-ți […]

Vacantă în Praga? Top 5 delicii de patiserie de neratat

Gurmand sau nu, o vacantă în Praga este un must. Poate nu în fiecare an – deși o poți face ca escapadă de weekend care, vorba aceea, nu strică niciodată – dar măcar la doi ani. Praga este o lume a romanticului, a vibrației și a celor care iubesc aromele naturale. În special la dulciuri! […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

19 − 12 =