Spotul turistic al Elveţiei, cel mai bun din Europa

De câţiva ani, videoclipurile s-au dovedit a fi o sursă majoră de inspiraţie pentru turişti, mai ales când vine vorba de alegerea viitoarei destinaţii de vacanţă.Tocmai de aceea, Comisia Europeană a Turismului (ETC) a lansat o competiţie între oficialii destinaţiilor, pentru a-i încuraja în realizarea celor mai originale şi atractive sporturi de promovare. Iar anul acesta, a avut loc si o decernare de premii (ETC Film), pentru a numi cel mai bun clip turistic european din 2014.

La prima ediţie a Premiilor ETC Film au fost înscrise 24 de clipuri realizate de diferiţi membri ai Organizaţiei Naţionale de Turism din ETC, iar marele câştigător a fost anunţat în cadrul unei ceremonii desfăşurate între 7 şi 8 octombrie în România, mai exact în Castelul lui Dracula, din Transilvania. Ceremonia de decernare a premiilor a încadrat şi a 88-a Adunare Generală a Comisiei Europene a Turismului, din Braşov.

„Time”, cel mai bun spot turistic de promovare
Juriul, condus de Alexandru Kammel de la organizarea Festivalului de Film de Turism CIFFT, a selectat „Time”, din Elveţia, drept cel mai bun film european de promovare turistică. Scurtul clip îşi invită privitorii să se alăture bătrânilor Sebi şi Pavel care caută şi aruncă toate ceasurile din micul lor orăşel tradiţional de munte. Cu mersul greoi prin peisaje de iarnă fascinante, bătrânii îşi măresc constant grămada de ceasuri aruncate, transformând în cele din urmă zona într-o staţiune liniştită şi relaxantă, unde turiştii pot pierde noţiunea timpului. Un clip care a cuprins în câteva minute nu doar frumuseţea destinaţiei, ci şi valorile ei.

Inteligent, ironic si concis
„Acest film reuşeşte să facă apel la publicul larg într-un mod inteligent şi ironic, simbolizând frumuseţea şi valorile de bază ale destinaţiei”, a spus Alexandru Kammel. Conceput de Leo Burnett şi regizat de directorul Leo Burnett, spotul face parte din campania de iarnă privind promovarea turismului elveţian. Videoclipul va fi introdus anul viitor în circuitul festivalului de film al turismului CIFFT. Printre competitorii  acestuia, care s-au clasat pe locurile doi şi trei, au fost filmele „Piazze d’Italia” şi „The Sounds of the Wild Atlantic Way” din Italia şi, respectiv, Irlanda.

Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Idei de vacanță pentru 2019: Aventură de iarnă în Egipt, Ținutul Faraonilor

Îți propunem un circuit exotic desăvârșit în Egipt, care îți va umple zilele cu aventuri și descoperiri uimitoare, precum și croaziere uluitoare. Profită acum de cele mai bune oferte, pentru a te bucura și de excursiile opționale bonus la Alexandria, Muzeul de Egiptologie și Valea Regilor. Atracții unice în lume Egiptul te așteaptă cu câteva […]

Yas Mall face valuri în Abu Dhabi

A început sezonul de shopping intensiv! Nici nu s-a dat bine startul sezonului de reduceri în Paris, că Abu Dhabi a început să-și lanseze strategia de a-și atrage cumpărătorii. Nu este o concurență la propriu, însă lupta pe fashioniști sigur e în toi, mai ales în primele luni ale anului, când shoppingul este un must. […]

vacanță

Produse utile pentru vacanță: 10 produse care îți pot fi de folos în călătorie

Ai rezervat biletele, ai stabilit toate obiectivele pe care dorești să le vizitezi, ai notat chiar și câteva recomandări de cafenele și restaurante și ești gata de vacanță! Bagajul pentru vacanță nu ar trebui să îți idea bătăi de cap, mai ales când ai la îndemână atâtea opțiuni. Cu trolerul gata pregătit ești gata să […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

20 + 17 =