„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Deși Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern și numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investiții, numărul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca țara mediteraneană este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumeții, gastronomie și cultură, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.

Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.

Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Top 10 cele mai bune plaje din Grecia

Daca ti-ai cumparat deja sejurul sau ai inceput sa-ti planuiesti vacanta in Grecia, fii pe faza si descopera cele mai apreciate plaje ale anului. Astfel, te vei bucura nu doar de gastronomia tarii, ci si de frumusetile ei naturale, menite sa-ti ofere distractie de vara: balaceala, relaxare si un bronz sanatos, pe masura asteptarilor. Ti-am […]

London Eye a sarbatorit cea de-a zecea aniversare cu sampanie Pommery si focuri de artificii

London Eye sau Roata Mileniului din Londra, devenita simbol distinctiv al capitalei regatului britanic, a sarbatorit pe 9 martie cea de-a  zecea aniversare. Dupa o decada in care a primit peste 36 milioane de turisti pe malul sudic al Tamisei, London Eye a oferit vizitatorilor un spectacol de artificii impresionant, similar cu faimoasele spectacole de […]

LA MULTI ANI 2010!

EUROPA TRAVEL VA UREAZA UN AN NOU PLIN DE REALIZARI, MULTA SANATATE SI VACANTE DEOSEBITE !

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

seven − 6 =