„National Geographic Traveler” indeamna turistii sa viziteze Grecia

National Geographic Traveller din Marea Britanie indeamna turistii de pe tot globul sa viziteze Grecia, sub sloganul „Revino la Grecia”. Publicatia citeaza in cadrul unui articol detaliat privind frumusetile tarii, 11 de motive pentru care Marea Egee si destinatiile grecesti dincolo de aceasta ar trebui explorate. Deși Grecia a a trecut prin cativa ani cu experiente „tumultoase, un nou guvern și numeroase zvonuri privind instabilitatea economica”, National Geographic Traveller din Marea Britanie dedica 15 pagini promovarii Greciei, descriind tara drept una dintre cele mai populare destinatii pentru turistii britanici.

Experiente si mai cuprinzatoare
Noile investiții, numărul tot mai mare de conexiuni de zbor si alegerile alternative privind ospitalitatea au transformat tara intr-o destinatie de vacanta pentru turisti cu preferinte diverse si oportunitati nenumarate de explorare si relaxare. Editorul Pat Riddell, al National Geographic Traveler Marea Britanie, spune in cadrul articolului ca țara mediteraneană este acum mult mai iubita si mult mai cautata pentru mai multe alte atractii decat mare, plaja si soare. Formele alternative de turism, inclusiv ciclism, drumeții, gastronomie și cultură, sunt acum la dispozitia turistilor mai mult ca niciodata, oferind experiente de vacanta in Grecia mult mai cuprinzatoare.

Secretele si spiritul Greciei
Tot in cadrul articolului, editorul evidentiaza secretele Atenei si lanseaza Salonicul ca lider al destinatiilor de vacanta grecesti, considerand ca este este adeseea „subestimat”. De asemenea, publicatia promoveaza insulele Greciei ca destinatii tineresti, tocmai bune de un city break, „farmecul peninsulei Peloponez si multe alte locatii de pe continent, pe care le poti strabate atat pentru peisajul mediteranean, spiritul viu grecesc, cat si pentru numeroasele atractii turistice, cu semnificatii istorice, culturale si gastronomice importante.

Aceasta promovare intensiva a Greciei ca destinatie de vacanta vine dupa ce Google s-a aratat entuziasmat si interesat sa transforme tara intr-o destinatie all season, pe care turistii din intreaga lume sa o aleaga nu doar pentru vacantele la plaja, ci si pentru sejururile la schi.
Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Martie, luna vacanțelor în Europa! Iată unde să mergi

Martie, prima lună din primăvara… luna mărțișorului, luna ghioceilor, luna femeilor și luna de vacanțe în Europa! Mai exact, cea mai bună perioadă a anului în care să străbați destinații din Europa pe care nu credeai că ți le poți permite! Încotro? Europa este o combinație aparent perfectă de plaje curate, sate fermecătoare, orașe istorice […]

Grecia

10 motive pentru care ne place Grecia

Cine nu adoră Grecia? Cine nu a fost măcar o dată în Grecia? Cine nu a gustat vreodată mâncarea grecească sau cine nu a ascultat măcar o melodie de-a lor. Puțin probabil să existe un călător care să nu fi făcut toate acestea. Și asta pentru că Grecia este țara în care vacanța este ieftină, […]

Yas Mall face valuri în Abu Dhabi

A început sezonul de shopping intensiv! Nici nu s-a dat bine startul sezonului de reduceri în Paris, că Abu Dhabi a început să-și lanseze strategia de a-și atrage cumpărătorii. Nu este o concurență la propriu, însă lupta pe fashioniști sigur e în toi, mai ales în primele luni ale anului, când shoppingul este un must. […]

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

twelve + 17 =