Spotul turistic al Elveţiei, cel mai bun din Europa

De câţiva ani, videoclipurile s-au dovedit a fi o sursă majoră de inspiraţie pentru turişti, mai ales când vine vorba de alegerea viitoarei destinaţii de vacanţă.Tocmai de aceea, Comisia Europeană a Turismului (ETC) a lansat o competiţie între oficialii destinaţiilor, pentru a-i încuraja în realizarea celor mai originale şi atractive sporturi de promovare. Iar anul acesta, a avut loc si o decernare de premii (ETC Film), pentru a numi cel mai bun clip turistic european din 2014.

La prima ediţie a Premiilor ETC Film au fost înscrise 24 de clipuri realizate de diferiţi membri ai Organizaţiei Naţionale de Turism din ETC, iar marele câştigător a fost anunţat în cadrul unei ceremonii desfăşurate între 7 şi 8 octombrie în România, mai exact în Castelul lui Dracula, din Transilvania. Ceremonia de decernare a premiilor a încadrat şi a 88-a Adunare Generală a Comisiei Europene a Turismului, din Braşov.

„Time”, cel mai bun spot turistic de promovare
Juriul, condus de Alexandru Kammel de la organizarea Festivalului de Film de Turism CIFFT, a selectat „Time”, din Elveţia, drept cel mai bun film european de promovare turistică. Scurtul clip îşi invită privitorii să se alăture bătrânilor Sebi şi Pavel care caută şi aruncă toate ceasurile din micul lor orăşel tradiţional de munte. Cu mersul greoi prin peisaje de iarnă fascinante, bătrânii îşi măresc constant grămada de ceasuri aruncate, transformând în cele din urmă zona într-o staţiune liniştită şi relaxantă, unde turiştii pot pierde noţiunea timpului. Un clip care a cuprins în câteva minute nu doar frumuseţea destinaţiei, ci şi valorile ei.

Inteligent, ironic si concis
„Acest film reuşeşte să facă apel la publicul larg într-un mod inteligent şi ironic, simbolizând frumuseţea şi valorile de bază ale destinaţiei”, a spus Alexandru Kammel. Conceput de Leo Burnett şi regizat de directorul Leo Burnett, spotul face parte din campania de iarnă privind promovarea turismului elveţian. Videoclipul va fi introdus anul viitor în circuitul festivalului de film al turismului CIFFT. Printre competitorii  acestuia, care s-au clasat pe locurile doi şi trei, au fost filmele „Piazze d’Italia” şi „The Sounds of the Wild Atlantic Way” din Italia şi, respectiv, Irlanda.

Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

top 10 destinatii de primavara

Top 10 destinatii de primavara

Primavara este anotimpul vacantelor parfumate si relaxante. Lipsa aglomeratiei, dar si preturile mai mult decat convenabile, fac din acest sezon unul dintre cele mai potrivite pentru petrecerea unei vacante binemeritate dupa sezonul friguros. Europa Travel vine in sprijinul calatorilor cu 10 sugestii pentru un sejur primavaratic.   Insulele ABC, Caraibe Daca marea majoritate a insulelor […]

Top 10 plaje din Europa

PRAIA DEL FUOCO, Italia – pentru un sejur romantic   Praia del Fuoco este localizata la marginea coastei Capo Vaticano, la sud de Calabria. Golful stancos este accesibil doar cu barca, iar nisipul moale pe care-l veti gasi aici se imbina spectaculos cu apa marii. Odata ajunsi in aceasta zona cu barca, petreceti cateva ore […]

SANTORINI – palmieri, briza si nisip pastelat…Descoperiti perla alba a miresei!

Santorini, cea mai frumoasa si spectaculoasa insula a Greciei, primeste anual un numar de turisti de 2 sau 3 ori mai mare decat numarul locuitorilor insulei. Desprinsa in timp dintr-un vulcan, aceasta ofera vizitatorilor munte si mare, alb si albastru, biserici ortodoxe dar si traditii. Merita vizitata! Plecari saptamanale in fiecare miercuri – incepand cu […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

sixteen − fourteen =