Spotul turistic al Elveţiei, cel mai bun din Europa

De câţiva ani, videoclipurile s-au dovedit a fi o sursă majoră de inspiraţie pentru turişti, mai ales când vine vorba de alegerea viitoarei destinaţii de vacanţă.Tocmai de aceea, Comisia Europeană a Turismului (ETC) a lansat o competiţie între oficialii destinaţiilor, pentru a-i încuraja în realizarea celor mai originale şi atractive sporturi de promovare. Iar anul acesta, a avut loc si o decernare de premii (ETC Film), pentru a numi cel mai bun clip turistic european din 2014.

La prima ediţie a Premiilor ETC Film au fost înscrise 24 de clipuri realizate de diferiţi membri ai Organizaţiei Naţionale de Turism din ETC, iar marele câştigător a fost anunţat în cadrul unei ceremonii desfăşurate între 7 şi 8 octombrie în România, mai exact în Castelul lui Dracula, din Transilvania. Ceremonia de decernare a premiilor a încadrat şi a 88-a Adunare Generală a Comisiei Europene a Turismului, din Braşov.

„Time”, cel mai bun spot turistic de promovare
Juriul, condus de Alexandru Kammel de la organizarea Festivalului de Film de Turism CIFFT, a selectat „Time”, din Elveţia, drept cel mai bun film european de promovare turistică. Scurtul clip îşi invită privitorii să se alăture bătrânilor Sebi şi Pavel care caută şi aruncă toate ceasurile din micul lor orăşel tradiţional de munte. Cu mersul greoi prin peisaje de iarnă fascinante, bătrânii îşi măresc constant grămada de ceasuri aruncate, transformând în cele din urmă zona într-o staţiune liniştită şi relaxantă, unde turiştii pot pierde noţiunea timpului. Un clip care a cuprins în câteva minute nu doar frumuseţea destinaţiei, ci şi valorile ei.

Inteligent, ironic si concis
„Acest film reuşeşte să facă apel la publicul larg într-un mod inteligent şi ironic, simbolizând frumuseţea şi valorile de bază ale destinaţiei”, a spus Alexandru Kammel. Conceput de Leo Burnett şi regizat de directorul Leo Burnett, spotul face parte din campania de iarnă privind promovarea turismului elveţian. Videoclipul va fi introdus anul viitor în circuitul festivalului de film al turismului CIFFT. Printre competitorii  acestuia, care s-au clasat pe locurile doi şi trei, au fost filmele „Piazze d’Italia” şi „The Sounds of the Wild Atlantic Way” din Italia şi, respectiv, Irlanda.

Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

London Eye a sarbatorit cea de-a zecea aniversare cu sampanie Pommery si focuri de artificii

London Eye sau Roata Mileniului din Londra, devenita simbol distinctiv al capitalei regatului britanic, a sarbatorit pe 9 martie cea de-a  zecea aniversare. Dupa o decada in care a primit peste 36 milioane de turisti pe malul sudic al Tamisei, London Eye a oferit vizitatorilor un spectacol de artificii impresionant, similar cu faimoasele spectacole de […]

CORFU – un colt de rai ce fascineaza prin exotismul peisajelor…

Corfu este o insula paradisiaca, cea mai verde dintre regiunile grecesti, amalgam de frumuseti naturale si obiective caracteristice zonei. Frumoasa insula este cea mai cunoscuta zona a Greciei si, cu precadere, cea mai solicitata destinatie de vacanta. Pregateste-te pentru o experienta fara precedent! Corfu iti ofera tot confortul si facilitatile pe care le doresti si […]

Vacanțele low cost

Vacanțele low cost – afectate de atentatul de la Istanbul

Comercianții susțin că vacanțele low cost în Turcia vor fi puternic afectate ca urmare a atentatului cu bombă din Istanbul, care a costat viața a cel puțin 10 persoane, printre care și câțiva turiști. Autoritățile Turciei au reținut trei cetățeni ruși, suspectați de legături cu statul islamic în urma atentatului sinucigaș cu bombă. Poliția a […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

thirteen − one =