Spotul turistic al Elveţiei, cel mai bun din Europa

De câţiva ani, videoclipurile s-au dovedit a fi o sursă majoră de inspiraţie pentru turişti, mai ales când vine vorba de alegerea viitoarei destinaţii de vacanţă.Tocmai de aceea, Comisia Europeană a Turismului (ETC) a lansat o competiţie între oficialii destinaţiilor, pentru a-i încuraja în realizarea celor mai originale şi atractive sporturi de promovare. Iar anul acesta, a avut loc si o decernare de premii (ETC Film), pentru a numi cel mai bun clip turistic european din 2014.

La prima ediţie a Premiilor ETC Film au fost înscrise 24 de clipuri realizate de diferiţi membri ai Organizaţiei Naţionale de Turism din ETC, iar marele câştigător a fost anunţat în cadrul unei ceremonii desfăşurate între 7 şi 8 octombrie în România, mai exact în Castelul lui Dracula, din Transilvania. Ceremonia de decernare a premiilor a încadrat şi a 88-a Adunare Generală a Comisiei Europene a Turismului, din Braşov.

„Time”, cel mai bun spot turistic de promovare
Juriul, condus de Alexandru Kammel de la organizarea Festivalului de Film de Turism CIFFT, a selectat „Time”, din Elveţia, drept cel mai bun film european de promovare turistică. Scurtul clip îşi invită privitorii să se alăture bătrânilor Sebi şi Pavel care caută şi aruncă toate ceasurile din micul lor orăşel tradiţional de munte. Cu mersul greoi prin peisaje de iarnă fascinante, bătrânii îşi măresc constant grămada de ceasuri aruncate, transformând în cele din urmă zona într-o staţiune liniştită şi relaxantă, unde turiştii pot pierde noţiunea timpului. Un clip care a cuprins în câteva minute nu doar frumuseţea destinaţiei, ci şi valorile ei.

Inteligent, ironic si concis
„Acest film reuşeşte să facă apel la publicul larg într-un mod inteligent şi ironic, simbolizând frumuseţea şi valorile de bază ale destinaţiei”, a spus Alexandru Kammel. Conceput de Leo Burnett şi regizat de directorul Leo Burnett, spotul face parte din campania de iarnă privind promovarea turismului elveţian. Videoclipul va fi introdus anul viitor în circuitul festivalului de film al turismului CIFFT. Printre competitorii  acestuia, care s-au clasat pe locurile doi şi trei, au fost filmele „Piazze d’Italia” şi „The Sounds of the Wild Atlantic Way” din Italia şi, respectiv, Irlanda.

Gina Rotaru

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...


De asemenea s-ar putea sa-ti placa

Salonic castiga popularitate ca destinatie de city break

Orasul port Salonic castiga popularitate ca destinatie turistica de city break, spune Asociatia Hoteliera Salonic (THA), in urma participarii la evenimentul Travel Trade Atena în 2015, desfasurat în capitala greaca in 26-27 aprilie. La evenimentul de anul acesta s-au strans laolalta peste 70 de operatori turistici de top din Europa, SUA, Asia si alte piete […]

destinații de shopping

Cele mai bune destinații de shopping ale lumii

Petrece-ți vacanța de Valentines Day sau de 8 Martie în una dintre cele mai bune destinații de shopping din lume! Da, perioada romantismului începe să ne cuprindă, iar marile destinatii de shopping au pregătit nu doar inimioare din ciocolată, ci și reduceri. Tocmai de aceea, iată listă cu cele mai bune destinatii de shopping din […]

De Sfântul Valentin, mergi într-o mini-vacanță!

Sărbătoarea Sfântului Valentin se apropie cu viteză, și dacă nu ești genul de persoană care se mulțumește cu un buchet de flori și o felicitare, ar trebui să te gândești de pe acum la o idee romantică pentru a sărbători. Dacă vrei să faci ceva deosebit, nimic nu e mai bun ca o vacanță! Noi […]

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 × 1 =